UKM Kristianstad.


Påväg till Kristianstad med mamsen. Det var helt underbart väder hela dagen!
När bilden togs kämpade jag med lite bakfylla, väldigt random ryggont och känslan av att inte veta vad man borde förvänta sig.


Det kom ganska mycket folk, här hade några precis börjat dyka upp.


En av deltagarna hade gjort små figurer och möbler av ståltråd och saker som folk vanligtvis bara slänger. (Burkar, förpackningar osv.)


Dagen gick mot sitt slut och det var en vacker solnedgång.
Jag tyckte faktiskt det var väldigt skönt att ha dagen och detta överstökat, tanken av att veta att man ska gå upp på scen men inte veta vad man ska prata om höll på att döda mig, haha. Men jag tror iaf att det gick ganska bra ändå, nu ska jag bara vänta på domen från juryn!

Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0