Söka utbildning.

Idag är det söndag, helgen har varit lugn och skön men samtidigt väldigt rolig.

Just nu sitter jag och letar utbildningar som jag ska söka till, har hittat 5-6st men den jag vill gå allra helst verkar inte vara tillgänglig på höstterminen.. Ska maila dem och ta reda på mer! 4 av utbildningarna är i Umeå, känns som 1000 mil bort från lilla Hässleholm. Jag är lite rädd för att behöva flytta så långt men det är samtidigt väldigt spännande! Vi får se hur det går..

Nu ska jag dra o handla taveldukar och tvätta bilen!


Kommentera! :D
Postat av: Maggan Jansson

Det var ju synd att dom inte har intagningen på hösten..Och sen tillråga på allt så är dom ännan borta i Umeå,hjääälp jag känner också lite panik över tanken att du ska flytta så långt..

Förresten tack för go middag idag, och tvätten på bilen fixar Christian..

Kram Mammsen <3

2011-03-20 @ 17:37:00
URL: http://alltformangaganger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0