Balklänning och London.

Igår var jag och testade min balklänning hos sömmerskan ännu en gång. Jag köpte den i två storlekar mindre än vad jag hade för att ha ett delmål att nå upp till i min viktminskning. Och igår passade den perfekt!

Idag spenderade jag och tre till i klassen slutet av vår skoldag med att leta flyg och hotell till London. Vi hittade en resa som inte var allt för dyr och ett jättemysigt hotell precis vid Hyde Park och Oxford Street. Allting bokat och klart, så i början av maj bär det av till London i 4 dagar! Perfekt studentpresent från min fina familj!



Kommentera! :D
Postat av: Maggan Jansson

Du är så himla fin i din balklänning den satt verkligen perfekt nu..<3

Vad roligt att ni fick tag på en resa till sist, ni kommer säkert att ha skitskoj..:)

Kramizzar från Mammsen

2011-03-25 @ 08:36:10
URL: http://alltformangaganger.blogg.se/
Postat av: Sara Ellström

fan vad nice! :D

2011-03-25 @ 12:49:39
URL: http://saraellstrom.webblogg.se/
Postat av: terese

Härligt syrran! Du komer att bli superfin i klänningen. Ser verkligen fram emot att se dig på balen :D Kram syrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0