Klädinspiration.

Idag hade jag bara tre lektioner så slutade vid 12, sen blev det en lång shoppingrunda med mamma här i Hässleholm. (Sammanlagt 4 timmar, i typ 5 affärer..). Men roligt var det! Och ekonomiskt bra shopping faktiskt, för mig blev det nästan bara reasaker. Vi var nog inne på H&M allra längst, man måste bara älska det nya sommarsortimentet! Hade velat ha min idealvikt redan nu o "brutalhandla". Fast jag får nog spara lite pengar först!

De senaste dagarna har jag hittat massor av inspiration genom kläder och olika stilar. Jag har äntligen börjat hitta tillbaka till mig själv och börjar mer och mer acceptera förändringarna jag genomgår :)






Kommentera! :D
Postat av: Max

Så sjukt glad att du känner att du börjar hitta tillbaka till digsjälv :) Måste vara skönt för dig :D

Hoppas ni hade kul i alla fall, ses imorgon <3

2011-01-20 @ 17:24:55
URL: http://snapphanarna.wordpress.com
Postat av: Terese

Jag vill också nå min idealvikt men är hopplöst fast i sockerberoendet :(

2011-01-20 @ 21:05:47
Postat av: Maggan Jansson

Hahaha ja det var en rolig shoppingrunda idag, det får vi snart göra om..:) Kram Mamma

2011-01-20 @ 21:47:38
Postat av: Hemlig (Du vet vem)

Jag gillar de tre första outfitzen! :D

2011-01-21 @ 07:49:16
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame



Hej! Allt bra med dig denna fredag? :D

2011-01-21 @ 23:16:28
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0