Utflykter, hemmakväll, fest.

Har haft en riktigt härlig helg med en dag i Kristianstad, hemmakväll med trevligt folk, utflykt till Center Syd, och till o med fest. 

Det är så himla roligt att det nästan alltid är folk här hemma. Det går nästan aldrig mer än en dag förrän någon kommer hit o vill umgås en stund. Så i fredags kom Anna, Emma, Linus och Hedberg hit. Det blev lite snackande o Big Brother. 

Dagen efter, lördagen, började klockan 10 med en utflykt till Center Syd. Hittade lite snygga saker, kommer bilder sen! Vid 17 var vi hemma igen och då kom Ros (Mikael) hit. Efter lite catch-up och skrattande bar det iväg till Sofia i Ludvigsborg för fest med sexigt tema. 

Festen hade det mesta. Bra musik, "jag har aldrig..", rita kuken-tävling, trevliga människor, uppdragslappar, många ciggpauser m.m. Det enda dåliga var att många var tvungna att sticka hem tidigt. Men festen fortsatte in på småtimmarna ändå. Stolsdynor, julsånger, flummande och Pokemon säger mycket om "efterfesten". För att vara ärlig så var de två timmarna precis innan sömnen de roligaste!

Söndagen krävde ipren men sen var humöret på topp igen. Jag och Ros stack hem till mig och åter igen kom det massa folk hit. Henrik, Angelica, Anna, Emma, Hedberg. Trevligt trevligt. 

Nu drar jag till Åhus!

Här kommer lite bilder från helgen.

Jag och Anna påväg till Kristianstad.


Festen hos Sofia.


Jag och Ros hos Sofia.


Festen hos Sofia.


Festen hos Sofia.


Ros :)



Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0