Smycken från Spanien och annat.

Igår kom min fina och sjukt bruna farmor hem från två veckor i Spanien. Hon hade köpt två par örhängen till mig och jag blev överlycklig. (Blev såklart jätteglad att hon kom hem också!)

Örhängena till vänster är väldigt speciella och fina. Jag lägger nog upp en bild senare på hur de ser ut i öronen också för de här bilderna gör dem inte rättvisa!

Ringarna längst upp är köpta av mig för några veckor sedan, har bara glömt att visa er. Den till vänster och i mitten är från Glitter. Den till höger är från en Kultur och Design-loppis och är i äkta silver.



(Ber om ursäkt för kvalitén på bilderna, min kamera verkar inte funka så fotade med mobilen!)

Kommentera! :D
Postat av: terese

Hoppas hon köpt såna till mig också, superfina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0