Skola, chill och grill.

Igår var jag och min vän Anna i skolan. Ja, vi har egentligen påsklov! Men nästa vecka är det utställning och saker ska göras färdigt, och vi gillar det! Jag fixade lite med mitt textiltryck och Anna med sin Hässleholms-bild. Det blev även en del solande vilket också gillas!

På kvällen bar det iväg mot Djupadal och parkchill. Det skulle ha varit lite varmare och gladare miner men annars var det väldigt trevligt.

När de flesta började bege sig hemåt från parken kom lilla Anna T från Vittsjö. Jag fick ta hand om henne och tog henne till en halvdan grillning i Björkviken. Men det blev ändå en helt okej kväll :)


Söta Anna på skolan.


Jag på skolan.


Parkchill.


Parkchill.


Jättesuddigt bild på Anna T och mig som värmer oss vid elden.

Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0