Sammanfattning av år 2010.

I början av året då alla fortfarande hade jullov blev det många resor till
Malmö för att verkligheten inte gick att acceptera.

Jag lärde känna Mikael på ett udda men asroligt sätt och han hjälpte mig
på många sätt att komma över vissa svåra delar av det förflutna.
Under början av året förekom det också många målerikvällar som också
var till stor hjälp.


Två fester jag har många minnen från var Sigrids inflyttningsfest där allt
kunde hända och också hände!
Och födelsedagsfest i Vankiva där "mitt" festfolk tog över partyt.


Tidigt på året tog jag och Max upp kontakten igen och träffades för
första gången efter ett långt uppehåll.
När solen började titta fram allt oftare var det även dags för första vårchillet.


Jag, Anna, Per och Ewa tog en dagstur med bilen till Stockholm och
tillbaka, det är nog den skummaste resan jag gjort haha.
Ju varmare det blev desto fler picknickar blev det! Bilden är från en nice
dag i Lund.


Valborg firades hemma hos Freddie med uteliggartema, något man
aldrig kommer glömma haha!
På sommarlovet blev det många marknader att gå på, alltid kul!


Max och jag blev tillsammans i april och i juni tog gullebjörnen
studenten!
Frickans festivalfest är något man alltid kommer minnas och le när 
man tänker tillbaka.


Elias poolparty och Wonk var legendariskt!
Jag och Frida åkte på Skåneresa i några dagar och var med om
så lite men ändå så mycket, både bra och dåligt. Men roligt!


Marinas födelsedagsfest var så otroligt rolig att den verkligen är
värd en plats i sammanfattningen. Dessutom var det då jag lärde
känna Zerris!
Jag lärde även känna Osagie ungefär samma tid. Smart och
rolig snubbe.


Pride i Malmö med Anna, David o Leo, galet!
Halloweenfest för 3orna på Harrys o förfest med klassen, galet!


Leos maskeradfödelsedagsfest, lärde känna mycket nytt folk och
var allmänt roligt.
Halloweenfest på Wonk i Malmö med Max, Anna, David, Leo och
Elias mfl. Läskigt men roligt!


Vintern kom och det blev många dagar inomhus, bl.a. tjejkvällar
och spadagar.


Tillslut kom även julen. Jag och Max åkte bl.a. till Christiania på
julmarknad för att hitta rätta julstämningen.


Nyår spenderades med familj och vänner, och min Max :)

Det har varit ett omtumlande år men sjukt roligt och mycket att ta
med sig i minnet. Nu får vi hoppas på ett bra 2011 också!

Kommentera! :D
Postat av: frida

Jättefint!!

2011-01-11 @ 21:58:02
URL: http://rymdcollision.blogspot.com/
Postat av: Migge

Du glömde skriva ros! :(

2011-01-12 @ 03:30:36
Postat av: Max

Det har varit ett konstigt år, men jag håller med om att det har varit bra, speciellt efter april :)

Detta var verkligen jättefint gjort, att du verkligen lagt ner tid på att välja bilder och sammanfatta året och sådär.

Jag älskar dig baby och hoppas att 2011 blir ett bra år med dig :D <3

2011-01-12 @ 11:41:51
URL: http://snapphanarna.wordpress.com
Postat av: marina

jag må ha varit dålig på att läsa men nu har jag tagit igen det! OCH ÅHHHHHH. födelsedagen. och jag vad hände med den killen egentligen? vi måste börja ses mer!

2011-02-14 @ 23:15:47
URL: http://marinz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad roligt att du tar dig tid till att läsa! :) Födelsedagen var riktigt legendarisk, ja vi måste börja ses mer! <3

2011-02-15 @ 08:43:45
URL: http://alltformangaganger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0