Kontroll över drogmissbruket.

Från och med idag har jag tagit kontrollen över mitt liv igen. Jag pratar inte om droger som i narkotika utan droger som i mat.

För några månader sedan var jag riktigt skärpt med maten och träningen men efter 8kg vikt-nedgång blev det lite slarverier. Nu är det i alla fall igång igen och det känns riktigt bra! Förhoppningsvis kommer motivationen bestå när jag får se första veckans reslutat. Wish me luck!

Kommentera! :D
Postat av: Max

Det kommer gå jättebra älskling :D

Tror på dig! <3

2011-02-02 @ 17:39:31
URL: http://skanepagen.wordpress.com
Postat av: Maggan Jansson

Jag önskar dig lycka till, o jag tycker du har varit superduktig som har gått ner dom kilona i alla fall..:) Kram Mamma <3

2011-02-02 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0