Studentförberedelser!

Här sitter jag ensam med mina tankar och hostar. Har varit hemma från skolan idag för att jag fortfarande är förkyld, ska försöka gå imorgon iallafall. Dagen har bestått av blandade känslor. Trött, utvilad, glad, arg, förvirrad, ångest, motivering, besvikelse. Mycket handlar om framtiden och min osäkerhet om vad jag vill. Jag beslöt mig för att inte tänka så mycket och ta vara på det roliga framöver!

Igårkväll skickade jag ut inbjudan till min student, det känns inte som att det är snart trots att allt tyder på det! Har varit med klänningen hos sömmerskan, fått hem studentmössan, köpt accessoarer, ska få en väska specialsydd, skickat inbjudningar, planerat allt som ska bjudas på, fixat lokal.. Denna veckan ska jag följa med mamma och ordna med en studentskylt, boka tid till håruppsättning, hämta ut biljetten till balen och eventuellt köpa några nice skor. Snart är det nog dags att börja leta efter en vit studentklänning också antar jag. Mycket att göra och mycket utgifter, men spännande är det!



Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0