Elmia och parkchill.

Helgen har varit händelserik som vanligt. I fredags gick jag o la mig tidigt för att sedan gå upp halv 5 på lördagen. Klockan 6 var det samling för att samköra till Jönköping där Elmia hölls. Elmia är en stor bilutställning kan man säga. Egentligen är jag inte intresserad av bilar och så men jag tog en kula för laget och följde med familjen och vänner dit. Och efteråt är det alltid en stor folkfest på A6 med massa folk och alla sorters bilar, så lite lockande var det ändå.

Halv 10 var vi framme i Jönköping och tog en snabb frukost/lunch innan vi gick in. Väl inne kände jag att det inte riktigt var min grej och efter tre-fyra timmar gick jag ut i bilen och sov tills de andra var klara, haha. Sen fortsatte allt som sagt på A6 vilket var lite roligare i alla fall. Klockan 2 på natten till söndag var vi hemma och då var alla sjukt trötta.

Jag söndags började en dag med nya äventyr. Dags för chill i Djupadal här i Hässleholm. Min vän Ros kom och höll mig sällskap hela dagen. Det blev mycket skratt, "fest i hela huset", öl, sol, mys och chill. Och jag gav även Ros en försenad födelsedagspresent från mig och Anna, vår tavla "Tumör".

Förutom besvikelsen över att fel person åkte ut ur Big Brother igår, har helgen varit väldigt fin!


Samling innan avfärd.


Massa människor på Elmia.


A6 direkt efter Elmia.



Jag och Ros påväg till parkchillet.


Fina folket i parken.

Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0