Höstväder.

När jag tittar ut mellan regndropparna,
som sakta smyger sig neråt på fönsterrutan,
känner jag en harmonisk känsla.
Färgen på träden, husen och lekplatsen
ser ut att vara utblandade med en gnutta svart färg.
För somliga betyder kanske detta
blåsiga, regniga, gråa höstväder bara ångest och längtan efter sol,
men inte för mig.
Kanske är det Rihannas röst i Love the way you lie
som spelar en viss roll,
men i vanliga fall brukar jag tycka att Eminems verser är bättre.
Jag gillar ibland att sitta ensam, lyssna på lugn musik och bara va.
Och ikväll är det ett perfekt tillfälle till detta.

Kommentera! :D
Postat av: Maggan

Jag håller med dig, hösten är härlig o fin på sitt sätt, speciellt när alla träden skiftar färg.. Man kan krypa ner i soffan o tända en massa ljus o bara va, det är mysigt..:)

Men jag föredrar nog ändå vår och sommar, när det är varmare ute..:)

Kram mamma <3

2010-09-15 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0