Teacher gone bad.

Dagen har för det mesta gått ut på att sova, halvsova och klaga på
tandläkaren jag var hos i morse. Helgen var verkligen super men
man får sota för det på måndagen därefter.

I fredags var det present-shoppande med David och Max i Malmö.
Efter 6 timmar Malmöliv var det dags att åka hem igen. För en
gångs skull var det bara jag och min familj hemma. Jag tycker
det är allt för sällan man umgås bara med familjen, det är synd.

I lördags bar det av mot Hörby och Leos födelsedagsmaskerad.
Teacher gone bad möter gangser, oriental magdansare, djävul,
hippie, polis och massa annat. Väldigt lyckat! Det går inte att
underskatta känslan av att lära känna nya människor.

Igår åkte jag, familjen och Max till Wanås. Vi gick rundan runt sjön
och tittade på konstverken. Tyvärr hade mitt och alla ungdomsprojekt
försvunnit, tur att det finns bilder! Senare på kvällen hade jag det
jobbigaste danspasset någonsin. Kanske var det för baksmällan
fortfarande satt i..

För att sammanfatta läget just nu så känns allting väldigt lugnt och
skönt. Fast för att vara ärlig känner jag pressen från skolarbeten
som ligger o väntar på att skrivas. Och för att vara extra ärlig känner
jag längtan efter äventyr, som vanligt.


Kommentera! :D
Postat av: Max

Du vet att vi kan åka på äventyr va?

Jag är inte bara den lugna och försiktiga killen.

Känns som du tycker att jag håller dig tillbaka ibland, men jag är öppen för grejer.

Puss <3

2010-11-01 @ 18:23:26
URL: http://snapphanarna.wordpress.com
Postat av: terese

Sugen på äventyr? Vi har massa att erbjuda här hemma i samband med köksrenoveringen. Vad sägs om: barfotajogging i nedsläckt hus med uppsatta musfällor lite här och var. Eller; vem kan få ner flest kakelplattor på 1 minut - om man vill spetsa till det så kan man köra med förbundna ögon två och två. Som absolut höjdare så har vi takmålning med penseln i munnen - spiller man på golvet så får man slicka upp färgen. Observera: allt är kostndasfritt ;) Kram

2010-11-02 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0