Helgens stämplar.

Denna helgen fick jag två stämplar. En på handleden i form av ett
prickigt hjärta, och en på handen med texten "Peace".

Det prickiga hjärtat uppstod under fredagkvällen då jag och Max var på
O-Zone Battles i Lund, där vi senare mötte Erik, Erik och Kalle. Den ena
efter den andra fick in riktigt klockrena dissar och på många av fighterna
var det svårt att kora någon vinnare. Det jag såg mest fram emot under
kvällen var att se Mr Cool battla Tay Tay. Som den underhållande
mannen Mr Cool är så vann han en överlägsen match! Trots att några
knytnävar svingades i luften var det en riktigt rolig kväll.

Den andra stämpeln fick jag igår då jag var på Perrong 23 för att lyssna
på Insane Badger Party och Hemorojderna. Som vanligt så ägde
Hemorojderna stället med deras galna låttexter och punk-toner.
Det som gjorde hela kvällen var att allt kändes som 2009, gamla
Perrongen. Folket var där, musiken var där och stämningen var på topp!




Kommentera! :D
Postat av: marina

haha det ser lite 2009 ut med stephs hår och min fjortismin också:D

2010-11-16 @ 17:26:23
URL: http://marinz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, det var i luften! :D

2010-11-17 @ 23:04:27
URL: http://alltformangaganger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0