Jag kan inte sluta tänka.

Du behandlade mig som skit
spottade på min kärlek till dig
och alla försök jag gjorde för att vi skulle kunna fixa allt.
Ljög
var otrogen.
Jag gjorde också dåliga saker
men jävligt mkt gick sönder inuti mig
jag grät flera gånger dagligen
i veckor
det gjorde så ont.
Jag säger inte detta för att få dig att ta mig tillbaka
det är absolut inte det jag menar.
Jag skulle inte gett dig ännu en chans
dessutom vet jag att du vill vara med henne.

Jag kan knappt beskriva hur tiden med dig var.
När jag tänker tillbaka på det så var det så himla roligt.
Allting.
Vad vi än gjorde så hade vi alltid kul.
Jag var alltid så glad över att va med dig
även om jag ibland inte visade det
jag är alltid sån..
Samma med mitt förra förhållande
jag fattar inte hur mkt jag uppskattar det förens efteråt när det är över.
Jag tänker alltid efteråt att det kanske fanns något jag skulle gjort bättre.
Men i detta fallet vet jag att det inte hade gått ändå
det hade ändå blivit såhär.
Det visste jag egentligen redan när jag fick reda på att hon skulle flytta hit.
Jag försökte ta vara på sista tiden med dig så mycket jag kunde
i slutet tänkte jag alltid på att,
när jag kramade dig
höll dig i handen
eller fick en puss,
det kanske skulle bli sista gången.
Eller när du sa mitt namn eller att du älskade mig.
Jag tänkte till o med att jag skulle försöka komma ihåg det
exakt hur det kändes och hördes
så jag alltid skulle komma ihåg det.

Du har varit jävligt dum mot mig
men trots allt så kan jag inte förneka att det var en underbar tid med dig.
Jag vet att jag har sagt att det är värsta tiden i mitt liv
och det är det delvis också.
För nu vet jag hur alltid egentligen låg till under tiden det var vi.
Men utan den vetskapen var det bästa tiden i mitt liv.  
Jag kommer aldrig tycka om någon av dina kommande flickvänner
ingen kommer vara värd att må så bra
och möjligtvis må så dåligt.

Jag kommer alltid önska att saker var annorlunda än vad det var
för jag vet att hade inte allting varit som det är
då hade vi varit tillsammans nu
jag hade fortfarande varit hel,
för då hade jag varit med dig.

Men oavsätt vad som händer i framtiden
vet jag att jag vill ha kontakt med dig
vi kanske någon gång kan ses som nära vänner och ha lika roligt som vi hade då.



Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0