Helgens shopping.

För att bevisa mitt förra inlägg lägger jag upp bilder på helgens fynd!


Överkast och kudde från Ö&B, och en till kudde köpt på HIFs loppis.


Tavla med broderi köpt på loppisen.


Väska köpt på Second Hand.


Örhängen från Second Hand.


Den här lilla elefanten från loppisen fick också följa med mig hem.


Jättesöt sparbössa köpt på Tiger.


Kamera från Onoff.



Och en ny bild på mig :)

Kommentera! :D
Postat av: Max

Va fin du är på bilden baby <3

Hahaha ska elefanten sitta där? Tänk vad mycket hemsk han kommer få se ;)

2010-09-06 @ 21:42:14
URL: http://snapphanarna.wordpress.com
Postat av: Jessica

Tack sötnos <3

Haha men han tittar ju bort! Och även om han hade tittat så hade det inte varit något hemskt :)

2010-09-06 @ 22:05:32
Postat av: Jessica

Vad fina saker du har köpt..:) Och du är jättesöt på bilden, men det är ju du alltid..:)

Kram Mamma <3

2010-09-07 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0