Förberedelser.

Nu är hösten här på riktigt.
Höstterminen. Vinterhalvåret.
Och från ingenstans kommer våren och sommaren 2011 och överraskar.
Studenten. Balen. Slututställningen.

Idag var jag och klassen i Kulturhuset och tittade på lokalen vi ska ställa ut våra verk i. Sista utställningen på gymnasiet. Vid första anblick såg rummet läskigt stort ut. Men när vi sen pratade om vad för saker vi ville visa verkade lokalen otillräckligt liten. Egentligen hade jag velat sätta igång direkt. Jag vill visa alla vad jag gjort och vad jag kan. Sprida flyers över hela stan.

Jag har börjat leta efter balklänningar, eller åtminstone inspiration. Jag riktigt längtar tills alla förberedelser börjar! Planera kläder, frisyr, smink, champangefrukost, fest, efterfest osv. När allt väl börjar förberedas, då börjar nervositeten och förväntningarna stiga.

Det är nästan det jag tycker om allra mest. Förberedelser. Alltid när jag ska resa någonstans gör jag en packlista och packar några dagar innan. Jag kan helt enkelt inte bärga mig! Fast självklart är det inte det enda jag gillar med att åka iväg!
Efter studenten ska troligtvis jag och Anna ut på äventyr i något främmande land.
Jag får väl ta o börja skriva packlista snart!

Kommentera! :D
Postat av: Anabanana

Jag gillar att du skriver mer regelbundet nu, min kära! ^__^ Och tänk när vi sitter på flyget till ett land vi aldrig varit i.. <3

2010-09-08 @ 07:15:52
URL: http://wezpigulke.blogg.se/
Postat av: Max

Flyga iväg utan lilla mig :(

Får ni ha med er utomstående på balen förresten?

<3

2010-09-08 @ 13:05:47
URL: http://snapphanarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0