Farväl på återseende.

Idag var det en speciell dag i mitt liv, på både ett negativt och positivt sätt. Jag har tagit ett farväl av min nästan ett års kärlek. Men det positiva i det negativa var att det inte var något dramatiskt farväl utan ett gemensamt beslut för att rädda oss båda från större smärta och andra hemskheter. Ett faktiskt väldigt moget och vuxet beslut! Men jag kan inte ljuga och inte säga att det var jobbigt och tråkigt att det blev så här. Det är väl aldrig lätt när man medvetet förlorar en person man älskat eller fortfarande älskar. Jag hoppas i alla fall på ett återseende i form av nära vänskap när tiden är mogen. Tills dess och tills vidare får man se det positiva i det hela, vad man har upplevt, lärt sig, känslor och tankar man delat.



Kommentera! :D
Postat av: Max

Ja ett gemensamt beslut och hur jobbigt det än är tror jag att det är det bästa för oss båda.

Och så länge du inte skaffar en kille som heter Sandro och klappar mesigt är allt okej :) <3

2011-03-11 @ 23:29:59
URL: http://skanepagen.onelove.se
Postat av: terese

Kram på er båda <3

2011-03-12 @ 10:16:08
Postat av: Sofia

Naww sötisar då. fin bild på er.

Synd att det skulle bli så iaf :( <3

2011-03-16 @ 19:18:21
URL: http://queer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0