Dagens + och -.

dagens +
jag mår bättre än igår
min syster o familjen kommer hit
sex and the city
solat benen på balkongen
musik (kom på mig själv med att inte ha lyssnat på musik på flera dagar!)
dagens -
jag vet inte om jag har gått ner i vikt denna veckan, lite ångest
kladdkakan som det bjuds på ikväll lockar
jag är fortfarande inte helt frisk
har inte tagit tag i antagningsproverna
missar saker i skolan när jag går här o snörvlar
Dagens +
Jag mår bättre än igår
Min syster o familjen kommer hit
Sex and the city
Svarat på ett mail om försäljning av några av mina tavlor
Solat benen och ansiktet på balkongen
Musik (kom på mig själv med att inte ha lyssnat på musik på flera dagar!)

Dagens -
Jag vet inte om jag har gått ner i vikt denna veckan, lite ångest
Kladdkakan som det bjuds på ikväll lockar
Jag är fortfarande inte helt frisk
Har inte tagit tag i antagningsproverna
Missar saker i skolan när jag går här o snörvlar

Kommentera! :D
Postat av: Donatello YA

Du har inte missat så värst mycket faktiskt, vi har tittat på 2 filmer den här veckan. Både lite på religionen och sedan på kuhin.

Krya på dai. :**

2011-03-16 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0