Black and White på Bånken.

Gårdagen blev inte lika bra som jag hade förväntat mig, ibland är det dåligt att ha för höga förhoppningar. Det roligaste på hela kvällen var förfesten (eller rättare sagt; förfesterna). Men är det inte ofta så att förfesten är bättre än själva festen?

Anna kom hit och efter lite finslip på outfitzen satte vi oss och korkade upp. Det spelades allt från Maskinen, Snoop Dogg, Good Charlotte, Willow Smith till Culture Beat! Efter en stund smsade Louise som går i samma klass som oss. Hon undrade om vi ville komma och förfesta hos henne. Vi var såklart pepp! Så efter lite stress hämtade hon och Simon oss, som nu blivit lite lulliga. Bilen tog oss till Sjörröd och längre in i dimman.

Efter två rundor av Pyramiden, "Jag har aldrig.." och två vinare senare var det dags att ta oss in till Hässleholm igen för att hinna med tåget till Kristianstad. Åter igen fick vi det stressigt, det skulle tas ut pengar, handlas cigg och köpa tågbiljetter. Och i all hast glömde jag min nya hatt som jag köpt just för att toppa black and white-temat!

Väl framme på Bånken var det massor av folk som trängdes, både ute och inne. Utanför mötte vi Hanna, som också går i klassen, och några till. Jag hann inte riktigt få en bild av hur stället såg ut eller vilka som var där. Jag stötte i alla fall på några välbekanta ansikten och hade lagom roligt. Det blev en del dans, väntetid till toalettbesök och inhängning och helt plötsligt var det nästan dags att åka hem. Men för min del gjorde det faktiskt ingenting, jag har kommit fram till att klubbfestande inte riktigt är min grej. Så istället gick jag, Anna och Simon till Subway och tog sen tåget hem.














Kommentera! :D
Postat av: Max

Du verkar ändå ha haft trevligt :D

Och jag håller med, klubb kan bli lite för mycket och lite rörigt :P

2011-02-24 @ 00:49:28
URL: http://skanepagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0