Sista sportlovsdagen.

Åter igen söndag. En hel vecka sportlov är snart över och jag känner att jag inte riktigt tagit vara på ledigheten. Hur som helst så närmar sig projektarbetsmässan, där kommer jag visa upp några av mina bilder jag gjort i grafiken samt lite texter man var tvungen att visa upp, haha. Kom gärna förbi HTS om ni har möjlighet och titta på alla projekt, nu på onsdag! Jag är inte helt klar med allt men jag tänkte faktiskt ägna dagen till att skriva självvärdering och finslipa sista bilden, och kanske dra till gymmet också. Nu -dags för frukost!



Kommentera! :D
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag <3

2011-02-28 @ 13:46:08
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0