Ber om ursäkt och säger grattis!

Jag ber om ursäkt att jag varit så oaktiv senaste veckan. Som ni såg i förra inlägget har jag haft sjukt mycket att stå i, och många av sakerna är inte ens avklarade än. Veckan har mest bestått i att plugga. Först var det prov i nutida konst, alltså konstnärer från impressionismen och fram till surrealismen vilket faktiskt resulterar i många målningar och konstnärer att kunna placera! Sedan var det prov i religion, så massor av pluggande på hinduismen och buddismen. Dessutom har jag jobbat med projektarbetet som ska vara klart nästa vecka. Men det har faktiskt varit väldigt intressant och lärorikt, men jag hade föredragit att ha det lite mer utspritt!

Förutom allt skolarbete har jag hunnit med att träna måndag, tisdag och idag. Varje torsdag väger och mäter jag mig och till min besvikelse hade jag bara gått ner några hekto denna veckan, men det kan bero på all stress. Får kämpa extra hårt denna veckan som kommer istället!

En annan sak att uppmärksamma idag är att min vän Zerris fyller 20, grattis grattis! Imorgon blir det ös så hela Broby hör oss!


Kommentera! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0